MAŁŻEŃSTWO
Zgłoszenie w kancelarii Parafialnej:
Najpóźniej sześć miesięcy przed planowaną uroczystością.
Potrzebne dokumenty:
- Metryki chrztu narzeczonych (jeśli byli ochrzczeni poza naszą parafią) z parafii pochodzenia (należy zaznaczyć przy odbieraniu metryki, iż jest ona potrzebna do sakramentu małżeństwa, metryka taka jest ważna 6 miesięcy). Na metryce powinien być zaznaczony fakt przyjęcia sakramentu bierzmowania.
- Świadectwa ukończenia kursu przedmałżeńskiego obojga narzeczonych.
- Zaświadczenie odbycia spotkań z Doradcą Życia Rodzinnego.
- Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wykluczających zawarcie małżeństwa w świetle prawa państwowego. Zaświadczenie takie wydaje dowolny Urząd Stanu Cywilnego i jest ono ważne 6 miesięcy.
- Dowody osobiste narzeczonych.
- Osoba niepełnoletnia zgłasza się do kancelarii z rodzicami, którzy muszą wyrazić zgodę na taki ślub.
Świadkowie:
Muszą być osobami pełnoletnimi.